Jag har gett efter för grupptrycket

Jag har blivit medlem på Facebook. Herregud. Den här dagen trodde jag aldrig skulle komma. Men nu är jag där, och fast för alltid.

Vettigare saker än så kommer jag inte på att skriva. Kenneth är inte hemma inatt, då han jobbar i sthlm idag och imorrn. Så jag är ensam. Tv:n står på som sällskap (jag känner med dig Malin). Jag har diskat lite och försökt plocka undan diverse saker. Kenneth kommer ju hem imorrn kväll och då ska vi ha myskväll och fira hans födelsedag. Som i och försig är på onsdag. Men eftersom han åker till Malmö onsdag morgon (till torsdag) så firar vi den lite imorrn, och för resten av alla familjer på lördag.

Ja... några förvirrade ord från mig. (Någon bild kunde jag inte lägga upp heller, eftersom sidan ska krångla!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback