Klockan är mycket, dags att gå upp era sjusovare!

Nu har jag varit uppe i över en timme. Riktigt skönt. Men jag känner att tröttheten börjar krypa fram. Men det är inte så konstigt. Jag har inte varit ute och gått än, och då blir jag trött om jag går upp tidigt. Det är nämligen så att min syster skulle följa med på morgonpromenaden. Men hon är lite latare och tänkte inte gå upp förens 08.30. Vilket innebär att jag måste kämpa med att hålla mig vaken tills dess. Typiskt va? Efter morgonpromenaden ska vi ut och plocka blåbär. Jag är sjukt sugen på det. Och alla säger ju att det finns så mycket att plocka. Skulle vilja ha lite hemma och frysa in. Det vore toppen!

Nä nu får hon faktiskt vakna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback