Kvällen blev lyckad

Vi åt middag på La Pampa. Drack vin. Pratade, skrattade och hade det allmänt trevligt. Vi tog in notan. Begav oss till Njuta. Satt på uteserveringen, smuttade på drinkar och drack öl. När klockan närmade sig 20.30 begav vi oss till SF. Lite godis inhandlades (självklart) och biljetterna hämtades ut. Klockan 21.00 började filmen, och den slutade cirka 23.30. En alldeles för sen tid för lilla mig. En taxi beställdes och vi åkte hem. Alla nöjda och glada, om än trötta (jag i alla fall). Men kvällen var mycket trevlig. Och jag tror att det kommer göras om.

Nu längtar jag till lördagkväll. Då blir det tjejkväll med en flaska vin.

Kommentarer
Postat av: Bitta

Bara EN flaska?! ;) Jag har lite ideér inför you know what, de måste vi gå igenom också! =)

2009-08-20 @ 13:36:45
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Johanna

det är synd att du har tenta på lördag. annars skulle du tvingas klä ut dig o dra på maskerad på fredag.. ;) <3

2009-08-20 @ 15:52:59
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback