Nu har jag sommarlov

I en vecka ungefär. Sen börjar pluggandet igen. Tentan gjorde jag imorse, och det kändes som om den gick bra. Gick det åt pipsvängen vet jag inte vad jag gör för fel. För nu kunde jag allt. Och svarade på allt. Men nog om det. Tentan har jag gjort - alltså kan jag inte göra något åt saken → Nu är det bara att vänta.

Så länge har jag sommarlov. Tadaaa. Sommarlov utan att behöva tänka på att plugga. Trodde jag. Ska skriva ihop något inför VFU:n också. Men det får bli i veckan. Så länge har jag lite saker att göra. Men har ni tråkigt, kan ni höra av er. För så mycket saker har jag inte! Jag vill gärna ha lite social erfarenhet denna sommar också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra elina! Jag tror stenhårt på dig :D <3



Vad sägs om att kanske ses på onsdag? styra något utöver det vanliga? :)



bilder kommer upp, absolut ;)

2009-08-22 @ 11:55:52
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jadu, bra fråga!

vad tycker du? :) en fototur någonstans strax utanför stan, eller nåt? men...var, och hur? :D

2009-08-22 @ 12:24:35
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback