Nu har jag varit effektiv

Besöket på gymmet gick bra. Träningen över huvudtaget går väldigt bra nu igen. När jag väl kommit igång. Har höjt/ökat massor av vikter idag, och ska höja massor av vikter på fredag också. Min kropp kommer vara helt död i helgen. Men vad gör det? Tränade även en liten stund här hemma också. Lite magövningar. Men jag har dålig fantasi, så jag ska hämta hem min bok jag lånade ut till min syster.

Sen har jag då betalat massor av räkningar, mailat flera personer, sålt två böcker, städat hela lägenheten och nu ska jag ta mig till ICA. Handla lite nödvändigheter och posta lite brev. Efter det ska jag upp på stan, möta en del ur familjen. Kolla upp lite födelsedagspresenter och få tiden att gå. Klockan är ju bara 14.20, men det känns mer som om det är kväll. Så går det när man går upp tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback