Nu har vi haft diverse besök här hemma

Först kom min mamma och syster. Lite fikande, pratande och magövningar hann vi med. Siri hann även gå igenom hela lägenheten i jakt på något som jag inte vill/kan ha. Kenneths parfymer gicks igenom, min garderob, till och med i elavläsningsskåpet var hon!

Sen berättade hon att hon ska börja träna sina magmuskler. Vilket jag också tänkte göra. Blev så inspirerad på gymmet idag. Så jag visade lite bra övningar hon borde göra för att bli bättre (jag med för den delen) och jag säger då det... Hon måste nog börja göra övningarna! De där magmusklerna "sitter väldigt djupt in" som hon själv sa. Själv tror jag att de var ganska obefintliga. Men men. Hon har fått låna min CORE-bok och Kenneths "träna med Paulo Roberto". Så nu vill vi se resultat!

Vi fick även besök av Jonas. Och nu alla pizzagalna i Örebro! Och som de flesta vet finns det en Pizza här på pizzerian i Sörby, som har bland annat ingredienserna: marabouchoklad, vaniljsocker och jordnötter... Och älsklingen var sugen på något att äta, typ pizza. Så han och Jonas gick och köpte den. Och nu alla ni som är nyfikna på den. Den var.. Vad ska man säga? Speciell. Inget jag kommer köpa igen. Kanske som bakispizza, fast risken finns att man mår ännu mer illa då!

Kommentarer
Postat av: s

haha, jag ska minsann börja träna ;)

2009-08-21 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback