Om en liten stund


2 år gammal bild... Precis när vi lärt känna varandra, i stort sett.
(Så man såg ut!)

Så drar vi. Alla väskor är packade, kameran är laddad, jag är i ordningfixad och musiken står på högsta volym (måste ju komma i stämning). Först går bilen hem till Bitta för att lasta med hennes saker. Men sen så! Sen bär det av, i värmen! Har lite problem med klädvalen på grund av det... Men jag tror faktiskt jag byter om till mina bagyjeans (kenneths gamla) som jag vikt upp, så tar jag med min shortsen ifall det blir alldeles för varmt! Jag hoppas på att det blir ett glasstopp på vägen upp :) Är riktigt sugen på det.

Malung, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback