Planerna inför kvällen är ändrade


Tanken var att det skulle vara tjejkväll här hemma. Vin, prat och kladdkakebak. Men nu har Bitta gått och blivit sjuk. Och jag vill inte bli sjukare än vad jag redan är, då jag ska hoppa in och jobba imorgon. Så vi bestämde oss att skjuta upp tjejkvällen.

Istället vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Skriva ut alla papper till nya kursen, sälja lite böcker, skriva i recepten i min nya receptbok, pyssla lite (men med vad?)... Kanske något av det? Om inte annat ska jag iväg och träna om en liten stund. Måste bara ha något i magen först. Typ knäckemackor.

Kommentarer
Postat av: Johanna

höhö, eller hur ;)

tsss!!

2009-08-22 @ 15:14:42
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback