Powernap, inget för mig!!


"A power-nap is a short sleep which terminates before the occurrence of deep sleep or slow-wave sleep (SWS), intended to quickly revitalize the subject." - Wikipedia

Jag kom gem från jobbet. Slog igång datorn, kollade igenom alla bloggar lite snabbt. Ringde älsklingen, men han var upptagen. Lade mig på soffan och kollade på ett jättespännande program. Kände att ögonlocken blev tyngre och tyngre, då kom jag på den briljanta idén "jag blundar och övar mig på att förstå vad de säger" (de pratade engelska). Haha, trodde jag ja! Jag somnade och sov en stund. I trettio minuter. Hoppas att det inte var längre i alla fall.. Fasen liksom, programmet var ju så spännande. Samt att jag vet att jag INTE kan ta en powernap. Jag blir ju helt groggy och fungerar inte normalt efter det. Jag har vittnen på det också!!

Så efter det var hela kvällen förstörd. Är trött och seg i skallen. Har legat framför tvn. Nu har jag duschat, provat min Mika-röst i duschen och ska snart gå och lägga mig. Kul lördagskväll Elina. Bra jobbat! Jag skyller på att jag ska jobba imorgon... Och jag börjar ju tidigt... eeh, 12. Host. Okej, men jag har ju jobbat idag. Då jag skulle varit ledig. Jag skyller väl på det då? Inte giltigt? Nehe... Då får jag säga att jag är lat och inte orkade ta tag i mitt liv...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback