Puh!

Efter en dag med kort sagt, en stormig början, är jag nu hemma och har ätit middag. Hela natten har jag legat mig och varit nervös för älsklingens skull, då han det är hans första dag på jobbet idag. Hoppas det gick bra för dig! Sen när han väl har gått (vid 6-tiden), låg jag vaken, vred och vände på mig. Tills klockan ringde vid 8-tiden. Jag går upp, fixar mig och sätter mig vid datorn. Kollar ett mail från en klasskamrat där det står att jag inte alls klarat tentan. trots att jag pratade med henne förra veckan och sa att jag klarat den... "Men läran sa..." Hmm!? Jag får panik, eftersom vi måste ha alla tentor klara för att få börja den här terminen, börja idag alltså. Smsar Bitta i förvirringen att jag kommer över.

När jag väl är där, efter en jävligt snabb cykeltur, och med huvudet fullt av scenarior, hasplar jag ur mig (med andan i halsen) vad som hänt. Jag får med stackarn till skolan där vi pratar med Sissela (underbara Sissela!), där vi reder ut problemen. Allt är förmodligen ett missförstånd och jag får massor av papper där jag kan bevisa att jag klarat tentan och kursen. Hur hon har fått mitt resultat är ett frågetecken, då vi har tentakoder... Och hur läraren kan lämna ut uppgifter bara sådär, det förstår inte jag! Så nu har hon fått ett upprört mail om allt som hänt.

Va fan? Kolla upp fakta först, och lämna inte ut tentaresultat bara sådär!

Men tack Bitta för att du följde med! Jag bjuder på fika någon dag, för att kompensera frukosten och sjalen du aldrig hann få med dig!

Kommentarer
Postat av: s

wth? fy fan vad dåligt gjort av läraren!! :/

2009-08-31 @ 17:47:34
Postat av: Bitta

Men det är ingen fara gumman!! Klart jag ställer upp för dig vet du väl =) Jag får värma mig en annan dag ;) Fast nog trodde jag att vi skulle få skälla lite mer, hade gjort susen att börja dagen med det!

2009-08-31 @ 18:19:55
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback