Så där ja...


Har redan hunnit tröttna på min ensamma kväll. Eftersom planerna ändrades tänkte jag ta det lugnt, pyssla om mig själv, göra saker som jag tycker är roligt... Jag hann gå igenom H&M:s och Ellos kataloger, kolla runt lite på internet efter kläder i höst, skriva lite recept i min receptbok, kolla lite bloggar... Sen tröttnade jag. Jag kan ju inte lägga mig redan, så jag får väl stå ut i några timmar till... Kanske hitta någon bok att läsa, plöja igenom ännu mera bloggar, sukta efter ännu mera kläder...

Kanske att man kan ta sig ett glas vin och tända lite ljus.

Kommentarer
Postat av: t

sv:Okej om man inte har någon söt topp eller tunika då? :P

2009-08-22 @ 20:13:28
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback