Vaknade och kände mig som en klubbad... jag vet inte vad!


Dagens outfit:
Tröja - Älsklingens hood (som han inte vill veta av)
Mysbyxorna är mina
Och så klart! Hans snowboardsstrumpor, finns det något skönare?

Huvudvärken bultade, bihålorna var täppta, öronen gjorde och ett litet halsont gjorde sig påminnt. Vilken härlig morgon. Speciellt efter en natt med mensvärk och kuddbrottning (älsklingen envisas med att ha massor av kuddar både högt och lågt, och i en 1.20 säng finns det inte så mycket plats...). Och som grädde på moset ska ska jag tokplugga idag till tentan på lördag. Great! Very nice! Vad gör man åt saken? Älsklingen tyckte visst att jag var lite väl gnällig (?). För när jag nästan somnat på sängen igen efter frukost, kom han in med en ibumetin-tablett och meddelande att han skulle cykla till affären och handla lite. Hem kom han med massor av gott. Skinka från charken (!!), två äppelmunkar, ett winerbröd och lite godis ♥ Han är så söt! Så nu har jag gottat mig, och sitter nu här hemma ensam och pluggar.

Och när man är sjuk så får man ju ha myskläder på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback