Åter hemma i Örebro


Nu är jag hemam igen. Dagarna gick så himmlans fort måste jag få lov att säga. Känner inte riktigt att jag hunnit med. Jag och mamma gick på julmarknaden i lördags, men det var då inte mycket. Men jag hann förälska mig i en ulltröja. En underbar stickad tröja, precis en sådan ska jag skaffa sen när jag får pengar! Sen ägnade vi hela kvällen att laga mat och dricka glögg.

Idag har vi firat mamma. Nästan hela familjen samlad (Kenneth är i Malmö i helgen). En trevlig stund. Men nu är jag hemme igen. Sitter och lyssnar på Kiss from a rose och funderar på vad jag borde göra nu. Kolla igenom arbetet en sista gång, städa, planera inköp, förbereda inför imorgon eller duscha... Känns inte riktigt som tiden kommer att räcka till. Tur att jag inte börjar förens 09.00 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback