Gott folk!

Jag befinner mig (efter en fartfylld bilfärd igår) hemma hos mamma. Här är det julpyssel som gäller. Vår årliga tradition, med start förra året. Här flödar kreativiteten och ljuslyktor, kartonger och annat smått och gott skapas. En mysig tradition.

Har även hunnit med att njuta av solen på morgonkvisten. Gick ut en sväng med kameran och fick en del läckra bilder. Måste ju vidga mina kunskaper, så i dag provade jag en ny kamerainställning. När jag slutar plugga och blir rik ska jag ta tag i fotandet och införskaffa mig ett bättre objektiv! Just nu så är det bara det vanliga standard objektiv (18-55mm) som jag varvar med close-up filter +4. Hoppas få något användbart i julklapp också.

För övrigt hoppas jag att ni har en bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback