Ny kurs


Idag har vi börjat en ny kurs, lagom till jul. En (vad det verkar som) väldigt tråkig kurs. Eller så var det bara dagens föreläsare som var trist. Grupparbetet lika så. Ingen av alla proffessioner var intresserad av att redovisa grupparbetet imorgon. Så en del sa att de inte hade något med ämnet, rehabilitering, att göra och majoriteten (arbetsterapeuter, ni vet vilken det är!) tyckte det var tråkigt och tänkte inte dyka upp imorrn. Det kallar jag grupparbete! Det slutade med att vi är tre som ska redovisa...

I och med kurs är det mycket att göra. Veckan är fullspäckad. Och jag ska (läs försöka) vara förberedd inför föreläsningar och PM-skrivande. Alltså så ska jag försöka läsa litteraturen... Men först ska jag träna. Duscha. Äta. Redigera bilder. Uppdatera bloggen... Plugga var det ja! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback