Nyheter i garderoben behövs!




Japp. När vi flyttade ihop sa jag till mig själv. Jag ska aldrig tillåta mig gå runt i fula kläder mer. Vad tror ni jag gör här hemma? Jag springer alltid runt i urtvättade slitna mjukisbyxor och t-shirtar som man knappt ser vad de föreställt. Men nästa år. Då ska jag köpa lite nytt och försöka uppdatera garderoben. För jag vill inte springa runt i fula kläder, det blir mest så för att jag inte har pengar till att köpa massor av nytt. Och nu har ett till par av mina jeans gått sönder... Så nu finns bara två kvar. Ett par som sitter som en hösäck och ett par som är helt okej.

Jag tror faktiskt jag får ta mig i kragen och skaffa lite nya kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback