Snabba svängar


Kom precis ur duschen, har invigt min nya Bodybutter jag fick i födelsedagspresent. Denna gång med lukt av Strawberry. Fick även en med Pink grapefruit. M M M.

Här hemma är det snabba svängar minnsan. Kom hem igårkväll och ska åka igen nu vid 13-tiden. Denna gång bär det av mot STHLM. Ska fira farfar som fyller år. Kommer hem igen på tisdagförmiddag (hoppas jag i alla fall). Måste börja skriva på mitt PM och ska förhoppningsvis luncha med en vän då också.

Nej nu borde jag nog börja packa. Det är mycket som ska med för att bara stanna två nätter. Kamera, laddare, dator, kurslitteratur (ja jag ska försöka plugga), kläder och smink...

Kommentarer
Postat av: s

strawberry var godast! :)

2010-01-02 @ 15:41:19

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback