Snart dags för att tvätta

Har en två veckors tvätthög att ta hand om, och då är inte sängkläderna och handdukarna inräknade. Det kommer bli hela natten med tvätt så att säga. Fy fan! Men det behövs kan jag säga... Det är lite lite kläder i mina lådor nu, för att inte tala om strumpor. Jag har fått låna lite fint av älsklingen (Men Shhhh! Det vet han inget om).

För att ha något roligt att göra ska jag packa där emellan. Kläder till julafton, födelsedagen och andra dagar ska med hem. Sen alla paket förstås. En hel arsenal med saker. Tur att man ska åka bil!

Kommentarer
Postat av: elina

Haha desamma du ;)

2009-12-21 @ 19:51:26
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback