Bodybuilder next?

Träningen på gymmet gick bra. Har fått massor av nya maskiner att arbeta med, och lite tips om hur man kan använda samma maskin till flera typer av träning. Wonderful. Så nu ska jag dit på onsdag och friska upp minnet och hoppas att jag kommer ihåg något av det han sa. För det är väl typiskt? Att man skulle få en snygg och vältränad, manlig tränare som skulle visa maskinerna? Speciellt när man inte har några muskler själv och får börja med löjligt låga vikter. Bah! Men jag ska träna stenhårt i en månad nu, sen ska jag be om en uppdatering igen. Han tyckte nämligen att jag skulle prova lite med fria vikter... Får väl se om jag ens vågar mig in i det där rummet.

Fick också lite tips på hur man ska träna. Och sen fick han visa om några maskiner som den förra instruktören har visat fel på. Inte konstigt att jag fick så ont i nacken i en av dem. Jag satt ju helt fel. Tränat i onödan känns det som! Han berättade också om Nautilusmetoden, eftersom jag inte fått någon information om den heller. A lot of news.

Jag måste verkligen köpa ett par nya träningsbyxor och bag nu! Jag håller på att svettas ihjäl i mina byxor som jag tränar i för tillfället.

Nej nu ska jag göra mig i ordning till jobbet. Första kvällen. Jag börjar bli smått nervös. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: s

lycka till med nya jobbet! haha härligt med snygging kille som hjälp på gymmet :P

2009-02-23 @ 15:31:25
Postat av: Johanna

härligt med snyggvehjälpen :p



hur gick det på jobbet?

2009-02-23 @ 21:52:53
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback