√ Check!

Nu har jag fått bekräftat. Jag har sommarjobb och är timvikarie i vår. Garanterad jobb. Ett bekymmer mindre.

Dagens metodövning var nog det tråkigaste jag varit med om. Alla timmar känns bortkastade, och en sak att tillägga. Universitetet har bara skitgrejer. Flera av rullstolarna var trasiga och gick inte att ställa in. Ska vi komma med den ursäkten när vi jobbar sen? "Nej tyvärr kan jag inte göra något, för jag vet inte hur man gör. Tack vare att utbildningen hade trasiga rullstolar". Suck.

Inte nog med det. Har mensvärk och livet är pest och kolera. Jag borde ta mig upp till gymmet och träna. Både för mitt intag av semla igår och för att anmäla mig till träningen imorgon. Men jag orkar inte. Det duggar ute och det är kallt. Jag vill bara ligga här i min soffa och sova bort tiden. Om inte, i alla fall läsa böckerna till morgondagens hemtenta.

Det är dagar som denna, chokladkartongerna i skåpet lockar extra mycket.


Kommentarer
Postat av: Johanna

vi borde slå oss ihop och äta en gigantisk mängd choklad.

- om jag bara hade råd. bahhh!

2009-02-25 @ 18:38:44
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback