Papillon

Är de inte söta? Jag är fullkomligt fast vid dessa små söta skapelser. De är av rasen Papillon. Jag har haft hund i större delen av mitt liv. Andra djur också för den delen. Och nu när jag bor själv, utan några djur. Känner jag att det är något som saknas. Det är en del av mig som känns tom. Jag vill skaffa hund. Inte nu, men lite senare. När jag har jobb och fått lite pengar till att köpa en. De är ju inte så billiga.

Tyvärr är det så att den personen som jag är tillsammans med, inte vill ha hund. Inget djur över huvudtaget, någonsin. Vilket är tråkigt, för jag behöver ha djur i min omgivning. Okej, inte flera på en och samma gång. Men något djur. Kom då inte och säg att jag ska skaffa fiskar. För det vill jag inte. De stinker och är tråkiga. Nej jag vill ha ett pälsdjur. Allra helst en hund. Så vad gör man?




Kommentarer
Postat av: Anonym

söta men alldeles för små! haha, du får väl köpa en utan att berätta för k och sen komma hem med en liten överraskning ;)

2009-02-22 @ 15:50:15

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback