Recension

Jag var på bio igår, som jag nämnt tidigare. Såg Benjamin Button. Eftersom flera av er frågat hur den var, slänger jag upp en liten recension, mina egna åsikter.

Benjamin Button:
En lång film på 2 timmar och 46 minuter. Bör inte ses på bio, just därför att den är så lång, och biosalongerna är fruktansvärt trånga. Handlingen var helt okej, det var inte en sådan film som det kändes att man hade sett tidigare och kunde gissa storyn på. En film som jag vill ha sett, men inte kommer se en gång till. Bra skådespelare. Dock gillade jag inte slutet. Jag tycker om filmer med lyckligt slut, det var inte den här. Så ta på den vattenfasta maskaran om ni har lätt för att gråta. Kort och gott: en film som känns bra att ha sett, även om den var bara "okej".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback