Russin

Som jag sa i tidigare inlägg så var min syster här igår. Medan jag och pappa åkte till ikea ställde jag fram ett russinpaket som hon gärna fick äta upp om hon ville. (Köp inte eldorados russin! Det finns inge värre). När jag väl kom hem och de hade åkt hem så var russinpaketet slut. Dock hittade jag X antal russin i soffan, och nu när jag kom hem efter föreläsningern undrade jag vad det var för svarta pluppar som ligger mitt på golvet. Kan ni gissa vad det var? X antal russin. Fråga mig inte vad hon hade för sig den stunden vi var borta, men det är tur att jag ska städa idag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

din beskrivning live, var alldeles klockren! :D



ses någonting nästa vecka?

tack för en bra kväll!

2009-02-05 @ 23:24:43
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: s

hahaha, jag är helt oskyldig! själv tror jag de hade sin egna vilja för de hamnade ju som sagt lite här och där ;P men de tog slut iaf :)

2009-02-06 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback