30 dagar kvar

Nu är jag lite gladare, jag har nämligen köpt biljett till mig, hem från Malmö den 9:e mars. Japp du läste rätt! Ingen biljett till Malmö, bara ifrån. Jag vet nämligen inte vilken dag jag kan åka ner, eller om jag ens kan åka ner. Men  vi tyckte att det var lika bra att köpa biljetten nu när den nu var så pass billig. Bara 195 kronor. Om jag inte kan så är det som det är. Men nu har vi i alla fall något att se fram emot. Det är något som är väldigt viktigt i ett distansförhållande. Jag skulle inte klara av det annars, om jag inte visste när vi träffades nästa gång.

Det är exakt 30 dagar kvar tills vi nästa gång. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback