Andra dagen i lägenheten

Jag har fått iordning större delen av lägenheten. Det är bara allt som ska upp i bokhyllan som är kvar, och skräp som ska  slängas. Men eftersom jag inte har någon bokhylla än så får det vänta några dagar extra. Det känns i alla fall riktigt skönt, att inte sitta i massor av kartonger och påsar.

Idag har jag varit i skolan, på grund av att det var obligatoriskt. Annars hade jag nog stannat kvar hemma i min sköna säng. Har blivit sjuk och har därför ställt in träningen, igen! Jag blir tokig på det här, jag vill ju komma igång att träna. Men nu är den korta vägen till skolan som ett helt träningspass. I alla fall så hade vi våran första metodövning idag, förflyttningsteknik. Det var väldigt kul, vi har agerat arbetsterapeuter och patienter om vart annat. Riktigt spännande dag faktiskt, och jag hade väldigt mycket gratis från sommarjobbet.

Imorgon ska vi jobba med Case Mia på förmiddagen, hoppas att vi blir klara tidigt. Sen måste jag till stan och köpa en del av födelsedagspresenten till syrran och in på apoteket och länsa förrådet. Helst så ska jag storhandla imorgon också. Eller jag måste handla imorgon för jag har ingen mat hemma, om jag inte vill äta köttbullar och makaroner igen.

Nu blir det fil och fruktstund.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hörredu hjärtat, ta och krya på dig så du är redo för promenad och sådär ;*

2009-01-22 @ 23:34:36
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback