Arbetsterapi

Nu känns det som om jag inte har skrivit här på länge. Hela dagen har varit proppfull av saker, från klockan 07.00 - till nu. Inte nog med det så sov jag fruktansvärt illa i natt. Vet inte riktigt varför, jag somnade aldrig när jag pratat klart med älsklingen, sen låg jag mest och vred och vände på mig. Tillslut när jag somnade vaknade jag av att jag inte hade något täcke på fötterna och kände att det var dags att gå upp. Då var klockan 01.32.

I dag har en ny kurs startat och vi har haft konstant föreläsning från 08.15-16.00. Fy fasen, men det är bara att vänja sig. Vi kommer ha sjukt mycket att göra i vår. Men jag är väldigt peppad på det här. Det kommer bli så kul!!

Nej nu känner jag att jag börjar bli stressad igen. Ska försöka packa de sista lådorna innan jag stupar i säng. Sen om jag somnar är en annan sak, men jag är väldigt trött nu, så det bådar gott.

Imorgon 08.30 börjar mitt nya liv!



Kommentarer
Postat av: Johanna

08.15 - 16.00 låter inte helt okej! men jag hoppas det kommer bli en så kul termin som du tror det blir :)



ses imorgon.

morgonpromenix, du, jag & mr Nikon - det kommer bli toppen ;D

2009-01-19 @ 22:35:21
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

<3



jag vet, egentligen.

våg är dåligt.

jag ska lita på det byxorna talar om för mig helt enkelt ;p



<3

2009-01-20 @ 22:01:56
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback