Bildbevis på lägenheten

Efter flera påtryckningar från diverse olika människor runt om i min omgivning, tänker jag nu visa min lägenhet.
I bildform
.

                                                 
                                           


Första bilden är på mitt finskåp. Mina fina vinglas som jag fick i födelsedagspresent av älsklingen bland annat. Andra bilden på vardagsrummet. Tredje är det inte så mycket att säga om. Fjärde bilden - mitt kylskåp, när det är nyshoppat. Femte bilden föreställer mina söta burkar som jag fick av mamma i inflyttningspresent. I love it! Sjätte bilden föreställer ett annat skåp i köket. Där är alla mina fina designmuggar. Älskar dem som är 50-tals insiprerat. Sjunde bilden - mat. Åttonde - vardagsrummet.

Detta är min fina lägenhet! Enjoy.


Kommentarer
Postat av: Johanna

elina, på riktigt, när får jag komma? haha!

det ser verkligen jätte, jättefint ut! och de där burkarna var riktigt läckra! :D

2009-01-23 @ 22:03:30
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback