Förlossningar

Dagen har bestått i grupparbete, godkännande av labrapport och diskussion om förlossningar. Vi hade en väldigt djupgående diskussion idag om förlossningar, på lunchen. Både positiva och negativa, roliga och äckliga tankar och kommentarer dök upp. Ska tillägga att från början var vi tre tjejer som disskuterade, Bitta, jag och min granne längst ner. I slutet av diskussionen var det vi tre och en kille till, M kallar vi honom för. Det hela slutade med att jag och M kommer stanna i entrén när det är dags, och Bitta och min granne åker gladerligen in i förlossningsrummet. Efter allt vi sagt och delat med oss av (uppsnappat från tvprogram), är jag inte alls så pepp längre. Nej usch och fy! Men jag hinner att ändra mig, var så säker.

Imorgon är det metodövningar som står på schemat. Sen är det kopieringsdags för min del. På tal om det ska jag fylla på kopieringskortet i kväll. Efter allt som har med skola och göra ska jag upp en sväng på stan. Antennsladd ska inhandlas och diverse underkläder, om jag har tur. Sen ska jag hem och starta tv:n.


Kommentarer
Postat av: Johanna

och jag är helt frälst av alla fina bebisar. vill ha en liten plutt, NU! hahaha!

2009-01-31 @ 11:37:56
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback