Helgen

Fullspäckat schema hela helgen, det ska bli så skönt!

Det hela börjar vid 11.49 i morgon då jag ska sitta på bussen ner mot stan för att träffa Bitta. Innan det ska jag ringa mssor av viktiga samtal och dylikt. Sen ska vi spendera minst 4½ timme på stan. Det blir shopping och förhoppningsvis lite plugg, i vårat hörn på cafét. Sen styr vi kosan mot Vivalla där det blir en wii-kväll. Wii & vin i vivalla. Vi har förhoppningar om en skön repris från förra året.

- I bring you peace and vine!




Lördagen spenderas tillsammans med Johanna. Vi ska ut på långpromenad. Bland annat till bra och begagnat. Sen ska vi hem till henne och träna, fota lite (kanske). Sen blir det matlagning. Indiskt om jag får bestämma, får väl se om jag lyckas lura i henne det.  Sen avslutas kvällen framför tv:n.

Söndagen ska tillbringas på IKEA med en del av familjen.

Bildbevis från helgen kommer säkerligen dyka upp någonstans!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hon är verkligen duktig.



och det är även DU! gud vad skönt att det går bättre och bättre. dela med dig av dina knep ;)



indiskt går nog att lura i mig. bring the recept bara ;) :D

2009-01-15 @ 20:14:56
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Anna

låter som en härlig helg :) och vilken söt kjol din syster har sytt! Jag slår vad om att din klänning kommer bli super ;):D



svar: skönt att det gick bra! var det lika tråkigt som du förväntade dig? x)

åt precis samma sak till frukost nu, det är verkligen supergott! :) funderar på att ta i lite färsk frukt ngn dag också :)

2009-01-16 @ 09:56:17
URL: http://nordfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback