Ja det är måndag idag

Nu har jag varit på vattengympa, och denna gång var det verkligen PRO-varning. Den tjejen som brukar ha det var sjuk, alltså fick vi en ersättare. Tjejen som har vattengympan på onsdagar. Tyvärr. Det var rena rama sömnpillret denna gång. Musiken som spelades var bland annat Hansson, det säger sig väl själv? Mmmbop!

Jag är påväg i säng nu. Efter en otroligt lång, seg och meningslös dag med huvudvärk (okej, fikan med Bitta var i och för sig bra) men annars. Nej fy bubblan, jag har suttit i skolan från 08.30-17.15. Jag har haft lektioner i sammanlagt 1 timme och 20 minuter. Resten har varit en evig väntan speciellt på labben (den varade i 20 min) och sen på mötet klockan 16.

Nej jag säger godnatt och adjö huvudvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback