Lägenhet

Ja nu sitter jag äntligen här. I min eftertraktade lägenhet. Och jag måste bara få säga det. Den är underbar! Det är så otroligt fin och mysig. Förstå vilken tur jag hade som fick den här. Jag förstår det knappt själv. Jag sitter här i min soffa medan jag skriver och blickar ut över lägenheten. Rättare sagt: - Jag sitter här i min soffan medan jag skriver och blickar ut över alla kartonger och påsar som står framför mig. Jag har ingen bokhylla så jag kan inte ställa iordning grejerna. Jag har inget köksbord så alla måltider hittills är plaserade i soffan. Men jag har garderober och ett kök som jag kan häva in saker. Om jag bara orkade. Har åkt på någon dunderförkylning idag. Har fruktansvärt ont i hela kroppen, ryggen värker, huvudet bultar, halsen svider, hörseln är nedsatt och jag kan knappt gå. Men jag vill ju få ordning här inne så jag får nog börja med att kravla runt på golvet och packa in sådant jag inte behöver stå att göra.

Johanna och jag var föresten ute och gick igår. En underbar promenad och fika. Bilder kommer, om inte i dag så kommer de i helgen. Tills dess får ni stå ut utan.

Ni får ha det så bra så länge, nu ska jag tampas med kartongerna.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hörredu, jag ser fram emot att besöka dig sen när du kommit i ordning. Ska bli jättekul att se lägenheten och så! :D



krya på dig babe!

2009-01-21 @ 20:31:22
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback