Lördag hela veckan lång

Efter en härlig dag ute i den friska luften, nästan i alla fall, sitter jag nu här hemma i soffan. Dagen har tillbringats med Johanna och har bestått av 3 timmars promenad, matlagning, vin, sånger, fruktsallad, körslaget och massor av prat. En underbar dag och kväll helt enkelt. Våra planer vi hade gjort upp förra lördagen utveckaldes och fler idéer grundades. Nu är det bara tid och pengar som saknas. det är så mycket som vi vill göra, och det ska bli spännande och se vad som hinns med.

Nej nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar sittandes. Men innan måste jag bara få säga att våran fruktsallad är nog den godaste jag ätit. Banan, äpple, fruktcoctail, apelsin och hallon. Hallonen var pricket över i:et. Hoppas jag inte glömde någon frukt.

Nej nu är det godnatt som gäller!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Fruktsalladen var nog faktiskt den godaste på länge. Den blev fullkomligt underbar. Och att den var rosafärgad var faktiskt otroligt fint! ;D



jag hoppas verkligen att allting blir av. jag vill så himla gärna! ;*

2009-01-17 @ 23:26:44
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback