Mat

Nu gör jag ett försök till. I går lagade jag en god maträtt, dock kände jag ingen större smak på den. Ja, jag vet att den var god för jag gjort den förut, såklart. Så nu försöker jag igen, att laga en god maträtt. Denna gång är det kycklingfilé med ugnsstekt potatis och morötter. Detta serverar jag med världens godaste kalla sås. Limesås. Så nu hoppas jag på ett mirakel så jag kan få njuta av min matlagning.

Limesåsen består utav:
Turkisk yoghurt
Lime
Honung
Vitlök

I mitt fall hade jag i extra mycket vitlök, i hopp om att känna smak och bli av med denna (svordom) förkylning.

Jag har annars inte lyckats få något gjort alls idag. Jag har varit på Willys och blivit ytterligare 400 kr fattigare, jag har plockat in lite mer grejer i skåpen, jag har nästan gjort klar min systers present och försökt att plugga. Jag lyckades i 40 minuter. Sen har det inte gått mer. Jag har ingen koncentration. Men efter jag har ätit och så, ska jag sätta mig igen och prova. Jag måste ju klara det här!


Kommentarer
Postat av: Johanna

åhå det lät gott! har aldrig smakat limesås! :)



lycka till med koncentrationen!!

2009-01-24 @ 17:17:40
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

hö hö hö

ja jag är inte nödbedd ;) :p

2009-01-24 @ 18:05:28
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback