Miracle

"Jag ställde mig framför spegeln imorse, då jag upptäckte en flicka som stod precis framför mig. Det såg ut som om hon tittade rakt igenom mig. Hon verkade  vara lika lång som mig och våran ansiktsform liknade varandras. Dock var hennes hår var tovigt. Ögonen var rödsprängda och hennes ansikte var uppsvullet. Jag frågade vart flickan kom i från och vem hon var, men hon svarade inte. Utan hon tittade bara med en tom och trött blick mot mig."

Nu ska jag kämpa mig ut och bort till Willys, dels för att få frisk luft och dels för att hitta något som kan pigga upp mig. Jag är så trött i huvudet och i ögonen att det kommer bli en spännande kamp mellan mitt pluggande och min trötthet. Men jag måste plugga. Jag har tenta nästa lördag och jag måste klara den. Hur, vette gudarna! Jag hoppas mest på ett mirakel.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hjärtat, usch! :(



massor av te, apelsiner och sånt där. frukt är medicinen som slår allt ;)



krya på dig honey! <3

2009-01-24 @ 10:59:22
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback