Plugg

Jag har skaffat Ica kort nu. Bättre sent än aldrig, och där plockade jag in ett vuxenpoäng till mig. Ica hade också det fantastiska erbjudandet om att "bli medlem i dag och vi bjuder på en after eightask". Ja tack, inte mig emot.

Så nu sitter jag här i min kära soffa, under filten, med de rosa mystofflorna på, och vetekudden i knät och pluggar tillsammans med min after eightask. Jag har i alla fall pluggat i si så där 50 minnuter faktiskt. Det är strongt gjort. Sen pluggade jag i 20 minuter i förmiddags också. Så jag har pluggat lite över en timme, usch nu lät det så lite igen. Jag ska i alla fall plugga i 30 minuter till har jag bestämt.

Nog tjatat om pluggande. Byte av samtalsämne. Nu kände jag bara så där pang bom att jag är trött. Ögonen trillade ihop för en sekund. Läskigt, jag har inte hunnit fundera om jag är trött idag. Jag måste nog skynda mig att plugga. Så jag kommer i säng snarast.

Roligare ämne kommer imorgon, tills dess: blogga!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ska försöka blogga massor hörredu ;)



after eight? fy tusan vad gott!!!:p

2009-01-27 @ 20:57:20
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback