Positiv anda

Nu ska jag skriva ett lite positivare inlägg. Somliga har klagat på mig för att skriva för negativa. Själv tycker jag att jag faktiskt har skrivit mest positiva inlägg. Personen i fråga hade dock inte läst mer än tre inlägg vid detta tillfälle, och dessa råkade just vara där jag klagade över att jag har ont i huvudet. Skärpning!

Jag har i alla fall precis varit och hämtat ut min parfym som jag vann på tradera. Den är underbar! Det gjorde hela min dag, jag har gått och väntat på den sedan jag vann auktionen. Och nu äntligen är den min, bara min! Nu ska jag bara ta tag i mig själv och börja använda parfym, dagligen. Vanligtvis glömmer jag bort att jag har mina små söta flaskor i skåpet. Men nu ska de fasen börja användas.

Kvällen bjuder på plugg, top model 11, mat och kanske en upprensning på rummet. Har jag dålig självdiciplin så kommer jag fortsätta kolla på Borta med vinden, som jag redan har råkat sett 1 timme och 43 minuter på. Fyyy på mig, som Bitta sa. Men förhoppningsvis så ska jag plugga, det beror också på hur mitt huvud mår. Men seminarieuppgiften måste jag göra, eftersom jag ska vara expert inom området autism och musikterapi. I min fantasi kommer jag bli pepprad med massor av frågor som jag inte kan svara på, och lyckas få till det att våran grupp får underkänt. Så känns det nu i alla fall. Men åter till det positiva, jag ska göra mitt bästa!

Ne nu ska jag gå och... plugga.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror på dig! Du kommer vara en grym expert inom ämnena ;)



Lördag skulle nog kunna låta som en plan!

Var? Hur? När? Osv... :D

2009-01-14 @ 15:39:31
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback