Tiden går sakta när man väntar

Jag sitter och väntar på att tiden som den väska jag har budat på tradera ska ta slut. Det har varit ett oändligt väntande denna dag. Det känns nästan som på julafton. 19.33, då vet jag om jag fått skönheten eller om jag ska gråta. Om inte annat ska jag ta bilen till pappa och tillbringa resten av kvällen där. Antar att det blir framför tv:n och sen en tidig kväll, för min del. Jag är så trött och har haft ont i huvudet hela dagen idag. Jag måste sova ut, men det får bli på tisdag eller onsdag.

Har suttit och planerat lite över lägenheten idag också, men det har inte gått så bra. Måste ta mig till Ikea snarast för att fortsätta min planering, det får dock vänta tills på söndag. Innan dess är jag strängt upptagen med det som kallas studier, plugg och tjejkväll!!

So long!


Kommentarer
Postat av: Johanna

tjejkväll lät ju som något mysigt i alla fall :)



nå, vann du? :D

2009-01-11 @ 19:34:22
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback