Trettondedag jul

Nu har älsklingen åkt hem. Det har varit underbara dagar tillsammans med dig och jag längtar redan efter dig. Jag trodde att det hade blivit lättare att se dig åka/åka ifrån dig nu, men idag var det fan inte lätt. Kanske för att du har varit här en sådan lång stund och att det är en månad exakt tills vi ses nästa gång!? Men det är bara att hålla hoppet uppe! Det är mycket som ska hinnas med tiden emellan!

Annars idag har jag varit nere en sväng på universitetet och pluggat till vårat litteraturseminarie. Inte alltför roligt, men snart börjar vi T5, man måste tänka framåt! Jag har också tagit mig i kragen och mailat massor av folk, adressändrat, pluggat lite och lagat mat. Nu är det bara storstädning av lägenheten som är kvar. Har börjat lite smått i köket. Men nu ska jag släppa loss min pedantiska sida tänkte jag, och städa ALLT. Sen ikväll ska jag sätta mig ner och koppla av, plocka ögonbrynen och fixa i ordning mina förvildade naglar. Kanske hinner kolla lite på julens bilder och fixa lite med dem.

- Jag väntar på ditt samtal sen honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback