Lillsyrran

Jag måste bara få visa er det här. Det är min lillsyrra som har sytt en fantastiskt fin kjol. Jag är riktigt avundsjuk på den. Hon är så duktig tycker jag! Nu väntar jag bara på att hon ska ta emot beställningar av mig. Jag skulle vilja ha en lite egen klänning...
Uppdatering:
Hon har godkänt min förfrågan, nu ska jag bara hitta ett fint mönster, efter vad jag vill ha. Inte lika lätt kanske. Jag ska fundera noga, så hon får något hårt att bita i!

                    

Vi kanske skulle kunna starta ett eget företag tillsammans. Vi har ungefär samma idéer skulle jag tro. Hon ska börja göra en egen klädkollektion och jag är inne på mode jag med. Vem vet vad som händer i framtiden? Här har ni i alla fall hennes blogg om ni skulle bli sugna på att kika. http://sevendaystova.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad häftigt, vad duktig hon är :) hur gammal är hon nu?



eget företag lät faktiskt fint!

2009-01-15 @ 20:06:37
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback