Vi provar igen...

Blogg.se ignorerar mina desperata försök till att publicera mina inlägg. De vägrar visa det jag skriver... I och för sig har jag inte skrivit något vettigt, det är kanske därför de inte vill visa dem. Men ändå! Yttrandefrihetsgrundlagen, något ni missat kanske?

Idag har jag och min kärlek startat om våra nya liv, så här efter julhelgerna. 2 timmars promenad i snö och kalluft. Det var mysigt i början men övergick i blöta händer och kalla fötter. Burr! Till kvällen blir det fruktsallad som gottis. Mums! Sen blir det en lång och varm dusch, måste värma upp min nu mer frusna kropp. ÖBO har dessutom missat att det blivit kallare ute och har inte höjt värmen på elementen än, vilket innebär: kall lägenhet!! Tummen ner till dem!

Nej nu ska jag umgås med min älskling.


Kommentarer
Postat av: Johanna

aw, söte! men just nu har jag inget speciellt i åtanke faktiskt. det bara var, att jag vill någonstans. men jag har ju inte enough med money, så det är svårt :/



det där med budapest har jag tänkt skippa. jag trodde ju som sagt att det bara handlade om sång, men det var ju massa musikteori och historia också, det känns inte så lockande...





ses snart?

fota lite kanske? det tycker jag låter som en toppenplan! <3

2009-01-04 @ 17:53:24
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback