Åter hemma, ensam

Ja jag tänkte mest bara säga hej, nu är jag tillbaka i Örebro. Helt ensam. I en stor lägenhet. Helgen har varit alldeles underbar och har spenderats väldigt effektivt.

I fredagskväll när jag kom, gick vi och handlade ingredienser till en sallad som vi gjorde i ordning på balkongen. Vi spelade spel och hade det allmänt mysigt i solnedgången. I lördags befann vi oss vid havet hela dagen. Vi gick längs stranden och njöt av det fina vädret. Vi tog oss hem, gjorde i ordning mat, myste i solen och tillslut tog vi oss ner till stan där vi satte oss på en uteservering. Senare begav vi oss ut och dansade på Debaser. Mysigt ställe med bra musik och trevligt sällskap. Det kan inte bli bättre. Söndagen spenderades på ett köpcentrum, ett par skor rikare och så såg vi Ice age 3 i 3D. Oj vad man kan bli åksjuk av det! Vi tog oss hem, spenderade tid på balkongen där vi åt god mat, spelade spel, planerade semestern och tillslut så såg vi på film. Sunes sommar.

Och nu idag har jag spenderat äckligt många timmar på ett tåg, men nu är jag äntligen hemma. Efter en kall promenad med resväskan. Ska strax äta mat och sen bege mig till jobbet. Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback