Besök och matinköp


Bild:
Johanna

Fick besök av Johanna. Vi spelade yatzy, tvättade min kläder och pratade i mängder. Bullbak och blåbärsplockning planerades. Semesterdrömmar utbyttes. Spaabehandlingar och kläder/skor suktades det efter. Ja massor av trevligt. Precis som vanligt tillsammans med den tjejen!! Hon pratade också om ett par skor hon råkat få hem, som var förstora för henne. Så nu hoppas jag att jag kanske kan ha dem. En strl större än vad jag brukar ha. Men ibland har man tur att de kanske är lite små i storlekarna. För visst var de fina? Helt underbara. Så nu håller vi alla tummar vi kan!


Bild: Jag

Kommentarer
Postat av: Johanna

thank you for today babe! <3

2009-07-26 @ 16:45:37
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback