Egentligen borde jag väl inte skriva det här...

Men här sitter jag i älsklingens pyjamasbyxor, snowboardstrumpor, mitt linne och hans (enda) hoodtröja. Klockan är nu i skrivandets stund 14.08. Så långt har jag kommit med allt jag skulle göra idag. Och det där med att gå och handla middag... nej... Så bidde det inte. Han kommer ju ändå hem snart :P Istället sitter jag här och pluggar. Lyssnar på musik och längtar efter något. Det där något vet jag inte vad det är. Kanske en lång semester utomlands.



I brist på bilder från min egen dator, får ni en gammal, en av ett antal som finns här på mottagna filer.

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack darling, och ha riktigt fina dagar där nere nu!!! :)

2009-07-15 @ 15:26:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback