Grattis sweet på födelsedagen!

Bitta fyller idag hela 25 år. Detta firade vi med presentöppning, inköpt glass med glasstrutar och strössel. Väldigt gott och väldigt trevligt. Till det bjöd hon på Stolthet och fördom. Lovely!! Behövdes lite sällskap i ens egen ålder. Efter all tid på jobbet känner man sig som en i "gänget", det är så illa att man nästan börjar höra dåligt och bli förvirrad. Det är bara rollatorn som fattas i princip. Detta späder vi på genom att ha bingolottokväll på måndag! Pensionärsvarning? - Nehe? =P

Har hunnit med att jobba också. En hektisk kväll blev det igår, men tack och lov lugnare idag! Annars vet jag inte vad jag hade gjort faktiskt. Ska upp och jobba från klockan 07 imorgon igen. Så jag ska hoppa in i duschen nu så jag kommer i säng någon gång... Är lite trött om man säger så!

Kommentarer
Postat av: Bitta

Tack för igår gumman!! Ska bli trevligt på måndag, ska jag ta med en kaffetermos och 7 sorters kakor?! Eller vad gör pensionärer när de spelar bingo?! :P

2009-07-24 @ 18:54:53
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Johanna

GUD! tro mig, jag börjar också "bli som jag umgås". herreguuuuud! helt insane.

vad mysigt med bingolotto, jag vill också :P



vad gör vi imorgon?

PUSS

2009-07-25 @ 16:09:41
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback