Här springer jag runt i bara linne och trosor

Kan ni fatta hur varmt det är? Jag har städat badrummet och svetten bara rinner i ansiktet. Tog till och med upp kampen med dushen! Så nu är den clean. Har även packat klart nu. En lång lista blev det om inte annat... Frågan är när jag ska ha på mig alla kläder... Men men. Nu har jag lite att välja på om inte annat. Nu ska allt bara ner i väskan.

Nehe, om man ska ta tag i disken. Och sen sätta sig på väskan och hoppas på att man får igen dragkedjan. Ska även måla tånaglarna och naglarna i kväll. (Ska trotsa reglerna på jobbet!). Naughty me!


Kommentarer
Postat av: Johanna

frågan är om det verkligen förbereder någonting inför att ens egna närstående går bort. jag tror inte det, på något sätt. de känner man ju på ett så otroligt annorlunda sätt! jag har svårt att förstå att Min mamma, och min Pappa ska bli gamla och kanske sjuka, och ännu svårare - gå bort. Den tanken skrämmer mig så otroligt mycket!



Hoppas du får det underbart i helgen!!! :) hälsa karln din!

2009-07-02 @ 21:58:24
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jo det kan du ju visserligen ha rätt i!

Hoppas de övriga håller sig vid liv nu resten av sommaren!



Puss!

2009-07-02 @ 22:31:24
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback