Hemma från arbetet

Äntligen. Kan säga att det var svårt att gå upp imorse. Så går det när man inte kan sova på kvällen. Men men, nu har jag i alla fall gjort mina 8,5 timmar. Har roat mig med att titta på Skrållan, ruskprick & knorrhane. En mysig film (precis som alla andra "vi på saltrkråkan" filmer), som jag nog bara sett en gång. Känner inte riktigt igen den.

I går när jag låg i sängen och försökte somna, dök det bara massor av tankar upp i mitt huvud. De inspirerades nog av mina garderobstädningar. Jag gick igenom de kläder som inte riktigt är sådär 100 %. Så nu ska jag plocka fram dem, titta lite, spåna på idéer och göra om den en smula. Jag har bland annat en klänning som är lite för lång både i kjolen och i armarna, men syr jag till det och byter ut de tråkiga knapparna, kommer den bli superb! Nu måste jag bara få tag i en symaskin... Men jag får väl vänta lite och sy det när jag är hemma hos mamma någon gång. Så länge får jag planera mina krationer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback