Hemma i stan

Nu är jag hemma igen. Gick upp fruktansvärt tidigt för att vara ledig. Men får man gratis skjuts så tackar man inte nej.

Igår gjorde jag inte så mycket vettigt. Var ute och fotade en sväng, men så började det att regna och världens oväder kom. Så jag kröp upp i soffan och läste en bok för att få tankarna på annat. På kvällen åkte jag och mamma hem till en kvinna som har en av Sveriges största rosenträdgårdar. Ca 230 stycken var i blom. Vi strosade runt där ett tag. Mamma kollade in olika sorter och jag fotade. Underbara dofter, och färger fanns det gott om. Så det blev några bilder om inte annat. Smakprov kommer senare.

Nu borde jag hoppa in i duschen. Ska träffa Bitta och fika lite senare.


Fotograf: Jag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja! klart vi ska ses och fota hörredu! lätt! :D

2009-07-09 @ 09:53:42
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback