Idag är jag ledig


Bild:
jag

Sen är det bara två kvällar kvar på jobbet. Fredag och söndag. Sen är jag helt ledig resten av sommaren. Har lite som ska fixas i och för sig. Bland annat en tenta. Som jag verkligen borde plugga till. Men det tar emot något fruktansvärt. Sen ska jag ju på en tre-nätters semestertripp. Sen vill jag göra massor av annat i sommar också. Vill inte bara ha jobbat och suttit här i Örebro. Nej något kul måste jag ha i bagaget i höst.

Men åter till nutiden. I dag ska jag plugga, ta mig till gymmet, städa och diska. Tänkte gå ut en sväng också, men så började det regna nu. Hur motiverad känner man sig då? Får se om det hinner sluta. Vilken kul dag va? Känner att jag borde göra något roligt. Men alla andra jobbar ju!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja visst är det roligt när alla andra jobbar när man själv är ledig, det är precis så jag också har det just nu!:/ Men men man får väl vara glad åt de dagar då andra faktiskt är ledig samtidigt som en själv!:)

2009-07-30 @ 11:50:03
URL: http://maalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback