Ja här sitter jag

och suktar efter kläder på Nelly.se. Ska egentligen packa väskan till imorgon, men vad ska man packa med egentligen? Det blir bara mer och mer, och det är bara två dagar jag ska kläder till. Morgondagen och måndagen har jag mina reskläder. Just nu ligger ett par jeans, en tröja, en klänning, två linnen, en tunika, ett par shorts och tre par skor på sängen. Nu är frågan bara var man ska ha på sig där nere, och om jag borde packa med mina "braskor". Något tips? Någon...?

Så länge ska jag fortsätta sukta efter dessa kläder.

Fine dress SEK 360, Vila - NELLY.COM Phoebe Dress SEK 999, Smirk - NELLY.COM
Big Flower Dress SEK 449, Rare Fashion - NELLY.COM Nice Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM
Gladiator SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM Attack SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback