Jag borde väl skriva något kanske


Är trött efter dagens jobb. Tanterna blir bara värre och värre. I dag blev jag tokig på dem. "Vart är jag? Hur kom jag hit? Vem följde med mig? Kan du skjutsa mig dit jag ska (vart är ingenstans)" osv osv. Ibland önskar man att man kunde trycka på en pausknapp. Och grejen är ju att de frågar en sak och nästa sekund är det som bortblåst, jag lovar! En av dem fick insulin av sjuksyrran och de satt och pratade länge innan - stick i magen - och så hinner inte syrran mer än att ställa sig upp - "har jag fått insulin?"...

Ta det inte fel, utan jag tycker faktiskt om det jobb jag gör nu (kanske för att jag vet att det är sista sommaren utan en riktig utbildning). De är mysiga de där pensionärerna, men ibland blir det lite för mycket av det goda, om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Bitta

AMEN! kunde inte sagt det bättre själv :P de är goa, de små tanterna, men oj så trött man kan bli!

2009-07-25 @ 18:48:43
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Johanna

haha, jag kan faktiskt också hålla med! :P



åhå, I see! jag ska åka till hammarby vid 17-tiden någonstans är det tänkt! :/

men, jag kanske kan komma till dig en sväng och hänga? :)

2009-07-25 @ 19:17:00
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

hums, relativt tidigt..?

kanske runt 11-12? :)

2009-07-25 @ 20:05:14
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback